• ul. Główna 104 | 05-806 Granica
ul. Główna 104 | 05-806 Granica
al. Wilanowska 368C lokal U4 | 02 - 665 Warszawa

Wypełniacze Volumetryczne Twarzy

Zabieg polega na zastosowaniu preparatów na bazie wysoko stężonego kwasu hialuronowego (który jest naturalnym składnikiem skóry). Dzięki jednemu zastrzykowi zapadnięte skronie zostają wypełnione, objętość kości policzkowych i policzków przywrócona, podbródek wypełniony, usta mogą osiągnąć wymarzoną wielkość i kształt.

Po zabiegu usta są nawilżone, odzyskują koloryt i jędrność oraz naturalny efekt. Preparat jest doskonale tolerowany, całkowicie integruje się z tkankami i doskonale dopasowuje się do modelowanych okolic twarzy. Ponadto preparat nawilża i odżywia skórę, poprawiając jej napięcie i gładkość. Efekt zabiegu porównać można do efektu jaki uzyskuje się po liftingu chirurgicznym. Zabieg wykonywany jest innowacyjną metodą, która sprawia, że zabieg staje się w zasadzie bezbolesny.

Wskazania:

• Zapadnięte kości policzkowe
  • Zapadnięte skronie
  • Ubytki objętościowe w wybranych obszarach twarzy
  • Przesuszona skóra
  • Wiotka skóra twarzy
  • Nieregularny kształt ust

Zalecenia pozabiegowe:

Okolicę poddaną zabiegowi należy zachować w czystość i sterylności przez 24 h. Wyklucza się stosowanie preparatów zawierających wysokie stężenia składników aktywnych lub kwasów owocowych. Przez 2-3 dni unikamy środowisk z dużym ryzykiem zakażeń (np. basen, siłownia, sauna), oraz dużego wysiłku fizycznego. Następnego dnia po podaniu kwasu hialuronowego może wystąpić obrzęk. Na miejsca po zabiegu należy nanosić żel z arniki. Po kilku dniach lub jeśli pacjent czuje taką potrzebę to wcześniej, udajemy się na wizytę kontrolną, podczas której lekarz wykonuje masaż.

W miejscu wykonanego zabiegu należy nanosić żel z arniki.

• Choroby nowotworowe
  • Infekcje lub choroby skóry, otwarte rany
  • Infekcje ogólne
  • Ciąża